Magyarország, 2007
Felhívom a cég telefonos ügyfélszolgálatát, ami 4'34" után máris kapcsolja az ügyintézőt. Persze elkéri az összes addigra már az automata menüben bepötyögött adatot mégegyszer.
— Mondja kérem mennyi van még hátra a hűségdíjból?
— ? — [nem érti]
— Ehhez a szolgáltatáshoz van hűségnyilatkozat csatolva?
— Pillanat megnézem, hogy hűségi díj áll-e fent a ••••• vonatkoztatottan...
Azt hittem, csak hülyék dolgoznak ügyfélszolgálaton, nem beszédhibások.
Másik cég, valamivel gyorsabb kapcsolás:
— Jó napot lakcímváltozást szeretnék bejelenteni
— Nem hallom, tessék?
— Jó napot, lakcímváltozás...
— Sajnos nem értem
— Én innen úgy hallom, hogy önnél szól a zene
[zene elhalkul]
— most már hallom, parancsoljon...
Harmadik:
— Lakcímváltozást szeretnék bejelenteni
— Jó. kérem az adatait. Szerződésszám?
— •••••
— Anyja neve?
— •••••
— Lakcíme?
[gonosz voltam és megkérdeztem:]
— Melyik? A szerződés szerinti, vagy az új?
— Őőő. a szerződés szerinti.
— •••••
— Köszönöm, lakcímváltozást faxon lehet csak benyújtani, vagy e-mailben, de akkor írja le a kérelmet egy papírra, írja alá, szkennelje be...
...Fogja meg a bal bokáját és rágjon szegfűszeget, nézzen alulról felfelé, vakarja meg a fülét és izzadjon vért akkor, majd majd...
2007. szept. 19.
Szolgáltat, ó!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése